La lona de Madrid "Ganas de volver a veros": d'acció de màrqueting a acció solidària
22 de Febrer 2021

Joan Laporta vol que l’acció de màrqueting de la lona de Madrid tingui una finalitat social i serveixi per a una bona causa a favor del club més enllà de l’objectiu publicitari de la campanya electoral.
Per aquest motiu, a partir d’aquesta mateixa setmana, tots aquells qui ho desitgin podran obtenir una reproducció de la lona instal·lada a Madrid de 29,7×12,15cm, confeccionada amb el mateix material que la lona original de plàstic microperforat, amb una aportació voluntària que es destinarà a un projecte solidari de la Fundació FC Barcelona.
En obtenir la lona, cada persona rebrà una carta de Joan Laporta com a credencial de la reproducció de la lona instal·lada a Madrid entre els dies 15 de desembre del 2020 i 14 de gener del 2021 amb l’eslògan “Ganas de volver a veros“, en la qual expressa el seu desig “que aquesta acció tingui la seva derivada solidària i destinarem els fons recollits de les aportacions voluntàries a un projecte solidari de la Fundació del FC Barcelona”.
D’aquesta manera, l’acció publicitària de la lona de Madrid tancarà el seu cercle amb el retorn d’uns fons per a una bona causa social donant continuïtat a una acció d’èxit.
En la carta, el candidat remarca la importància de participar en les eleccions del dia 7 de març ja que “aquesta convocatòria electoral és, probablement, la més important de la història del club” motiu pel qual demana que se l’hi faci confiança com a president per l’experiència que té i perquè estima al Barça.
Per poder obtenir la lona cal fer la comanda online i recollir-la en algun dels més de 50 punts de tot Catalunya, Andorra, Perpinyà, Mallorca i Menorca, diferents punts del País Valencià i també a Madrid.
Per garantir la transparència s’ha obert un compte corrent específic per a aquesta acció i només es poden fer aportacions mitjançant targeta bancària, ja sigui a la web o bé personalment a la seu de campanya de la Fàbrica Moritz.
