En una entrevista concedida al diari Sport, l’exdirectiu del FC Barcelona Femení, Xavi Puig, ha analitzat l’actual situació de la secció blaugrana i els reptes que afronta el projecte en els pròxims anys, tant a nivell esportiu com estructural.
Durant la conversa, Puig ha posat en valor el treball fet pel club en el desenvolupament del futbol femení, tot advertint que el projecte requereix més que discursos. “Amb el femení no cal omplir-se la boca: cal entendre’l, treballar-lo i projectar-lo bé”, ha afirmat.
També ha reivindicat la importància de la continuïtat en el projecte: “Amb el femení volem el mateix: continuïtat amb Pere Romeu al banquillo, que està fent una feina exquisida, i Marc Vivés a la direcció esportiva.”
L’exdirectiu ha destacat el model propi del Barça per afrontar la competència internacional: “Quan juguem la Champions contra equips d’Alemanya o Anglaterra, que construeixen les seves plantilles a cop de talonari, moltes vegades ens pregunten com ho fem, en quina escola s’aprèn això.” Això subratlla que l’èxit del projecte no depèn només de recursos econòmics, sinó d’una planificació i un model sòlid.
Finalment, Puig ha assenyalat que el gran repte dels pròxims anys serà consolidar el creixement del projecte i reforçar-ne l’impacte social i esportiu, mantenint el FC Barcelona com una de les grans referències internacionals del futbol femení.
📎 Pots llegir l’entrevista completa a Sport